• xxl nutrition advies

De ervaring met Voeding & Fitness van Maartje

Laatste update op 21 januari 2020

maartje voeding-en-fitness.nlOp Voeding-en-fitness.nl vind je niet alleen informatieve artikelen over voeding, fitness, gezondheid en het gebruik van supplementen. We helpen je ook graag bij het bereiken van je persoonlijke (fitness) doelen door middel van onze Online Personal Training. De voedingsschema’s en fitnessschema’s die wij op maat maken worden exact afgestemd op jouw wensen en behoeften. Uiteraard vinden wij het leuk om de ervaringen van iedereen die onze schema’s gebruikt te lezen. Eerder deelde wij de ervaringen van Lennard, de resultaten van Jonathan en het verhaal van Gisella al met je. Dit keer is het de beurt aan Maartje! Benieuwd naar haar ervaring met Voeding-en-fitness.nl? Lees dan snel verder!

Maartjes’s ervaring met Voeding-en-fitness.nl

“Lekker sporten en veel bewegen heb ik altijd heel belangrijk gevonden. Ik sportte als kind veel, tennis, hockey, turnen en in mijn late tienerjaren groepslessen in de gym. Af en toe stond ik wel eens met een gewicht in mijn hand, maar van krachttraining en gezonde voeding had ik geen flauw idee. Doordat ik ben gaan reizen en daardoor niet in de gym kon trainen heb ik het hardlopen opgepakt. Lekker buiten, schoenen aan en gaan wat makkelijk was als je veel op reis bent.”

“Ik kan iedereen die een voedingsschema overweegt aanraden om er voor te gaan. Ik ben er zelf heel positief over en heb de resultaten bereikt waarop ik gehoopt had!”

“Na een tijd lang hardlopen en trainen voor een halve marathon was ik het (buiten in -2 langs de Engelse kustlijn) hardlopen een beetje zat en begon het toch weer te kriebelen om de sportschool weer eens op te zoeken. Al snel pakte ik het trainen weer lekker op en begon ik naast bodypump ook krachttraining te doen. Lekker met gewichten spelen en proberen wat zwaarder te trainen, maar eigenlijk had ik geen flauw idee hoe je dat structureel aan pakt. Ik raakte steeds meer geïnspireerd door andere fitness liefhebbers te volgen op Instagram en zodoende kwam ik in aanraking met het ‘cutten en bulken’. Ik begon wat meer gestructureerd te trainen en af en toe waagde ik me aan een schematje, maar qua voeding was ik nog steeds een beetje verloren. Hoeveel eiwitten is nou gezond en moet je nou wel of geen koolhydraten eten? Wilde ik gaan bulken of was ik toch bang om aan te komen? Toen kwam ik in contact met Marvin van Voeding-en-fitness.nl. Het idee van een op maat gemaakt schema sprak me heel erg aan en binnen 24 uur had ik mijn schema in mijn mailbox. Qua voeding hoefde ik niet gek veel te veranderen, wel mocht ik opeens veel meer eten, heerlijk! Meer vlees, een grotere avondmaaltijd en daarna een bak yoghurt of kwark.”

 “Al snel begon ik resultaat te zien, ik werd sterker, kon zwaardere gewichten pakken en kreeg om mij heen complimentjes dat ik er zo gespierd uit zag! Het schema bood naast een ‘vast voedingspatroon’ ook veel variatie, zodat je veel flexibiliteit hebt om zelf een indeling te maken. Ik heb zo’n drie maanden aan de hand van dit schema gegeten en nu is het tijd om mijn voeding weer wat te verlagen om mijn spieren beter zichtbaar te maken. Ook dit doe ik met een schema van Voeding-en-fitness.nl!”

“Ik kan iedereen die een voedingsschema overweegt aanraden om er voor te gaan. Ik ben er zelf heel positief over en heb de resultaten bereikt waarop ik gehoopt had!”

Online voedingsbegeleiding
Met onze gezonde weekschema’s krijg jij elke week toegang tot een nieuw menu, compleet afgestemd op jouw lichaam, doelen en wensen. Ontvang simpele en gezonde recepten, handige boodschappenlijstjes, wekelijkse check-ups en een persoonlijke voedingsadviseur voor al jouw vragen!
Volg Marvin
Latest posts by Marvin Grouw (see all)
Meer handige fitness tips
Superfoods zijn een trend, maar wat doen ze nu precies?
Rauwe chocolade

Tegenwoordig stappen steeds meer mensen over op het consumeren van zogenaamde superfoods. Deze gezonde voedingswaren, zoals Gojibessen, Tarwegras en Chiazaad, worden ook wel powerfoods genoemd. Lees blog

Krachtige borstspieren? Push-ups bouwen net zoveel kracht op als bankdrukken
Push-ups met elastiek

De borstspieren, één van de meest populaire spiergroepen onder de vele krachtsporters die Nederland rijk is. Monday chestday is een algemeen bekend begrip in de Lees blog

Combineer eiwit en creatine voor een maximale toename van vetvrije massa
eiwitshake met water of melk nemen?

Ben jij druk met fitness en trainen en houd jij je goed aan je voedingsschema, maar wil het maar niet vlotten met het aankomen van Lees blog

Gezonde maaltijd: Zalm met kappertjes in mousserende wijn
Gezonde maaltijd zalm met kappertjes in cava!

Vis is goed voor je! Vis bevat namelijk gezonde vetten en de broodnodige eiwitten. Bovendien is een goed bereid stukje vis erg lekker! Ben jij Lees blog

Marvin Grouw

Marvin werkt sinds 2014 als Voedingsadviseur en is de oprichter van Voeding-en-fitness.nl. Naast krachttraining en (lekker) eten houdt hij zich graag bezig met het schrijven over voeding, fitness en supplementen om jullie te informeren. Bovendien helpt hij velen op weg naar hun doelen via Online Personal Training. Lees hier meer over Marvin!

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

twintig − negentien =