• xxl nutrition korting

Recente fitness tips

Op deze pagina vind je de 10 meest recente artikelen over voeding, fitness, supplementen en gezondheid die gepubliceerd zijn op Voeding-en-fitness.nl! Hieronder staan korte inleidingen van alle artikelen. Ben je geïnteresseerd en wil je verder lezen? Een simpele klik op de titel is al voldoende! Geniet van alle artikelen en leer meer over gezonde voeding, de ins & outs van fitness, de werking van bepaalde supplementen en het laatste nieuws op gebied van gezondheid! De voeding en fitness tips helpen jou bij het bereiken van je doelen! Heb jij fitness tips die we niet mogen missen? Stuur me dan een berichtje!

Onze 10 nieuwste fitness tips

Bekijk hieronder mijn 10 meest recente blogs met fitness tips, voedingsadviezen en supplementen reviews.

All Vegan Protein review – Primal  Health

all vegan protein review

All Vegan Protein!

Als veganist heb je een hogere eiwitbehoefte dan sporters die wel dierlijke producten eten. Dit heeft te maken met het feit dat plantaardige voedingsmiddelen minder essentiële aminozuren bevatten en het eiwit soms lastiger wordt opgenomen. Aangeraden wordt om ongeveer 20 tot 30 procent meer eiwit te consumeren per dag. Een handige manier om extra eiwit binnen te krijgen is een plantaardige eiwitshake gebruiken. Daarom test ik nu de All Vegan Protein van Primal Health. Benieuw naar mijn ervaring? Lees de complete All Vegan Protein review hieronder en ontdek alle voordelen en nadelen!

Cable Fly uitvoering & video uitleg

cable fly uitvoering

Cable Fly!

Bankdrukken is natuurlijk één van de populairste borstoefeningen. Maar voor een mooi gevormde borst zijn press-oefeningen alleen niet voldoende. Het is ook belangrijk om een of meerdere fly oefeningen in je fitnessschema te verwerken. De Cable Fly is een goede oefening voor je borstspieren. Wil jij leren hoe je deze oefening perfect uitvoert? In deze blog op Voeding-en-fitness.nl leer ik je de Cable Fly uitvoering en deel ik handige techniek tips. Zo weet jij precies hoe je Cable Flyes moet doen!

BCAA Bodyguard review – Muscle Concepts

bcaa bodyguard review

BCAA Bodyguard!

BCAA’s worden ook wel Branched Chain Amino Acids genoemd en vallen onder de essentiële aminozuren. Een BCAA supplement bevat leucine, isoleucine en valine. Deze aminozuren spelen een belangrijke rol bij het herstel en de opbouw van spiermassa. Voor de supplementen reviews van Voeding-en-fitness.nl test ik regelmatig BCAA supplementen. Dit keer heb ik de BCAA Bodyguard van Muscle Concepts getest. Ben jij benieuwd naar mijn ervaring? Lees de complete BCAA Bodyguard review en mijn oordeel hieronder!

Reverse Grip Barbell Curl uitvoering

reverse barbell curl uitleg

Reverse Curl!

De Barbell Curl is één van de beste oefeningen voor je biceps. Er bestaan echter verschillende variaties op deze fitness oefening. Heb jij al eens van de Reverse Barbell Curl gehoord? Bij deze oefening doe je aan omgekeerd curlen. Wat betekent dat je een bovenhandse greep gebruikt in plaats van een onderhandse. Je handpalmen wijzen naar beneden. Hierdoor leg je de focus van de beweging op je brachioradialis (onderarmspier). Op Voeding-en-fitness.nl leer ik je de juiste Reverse Grip Barbell Curl uitvoering en geef ik een aantal handige techniek tips!

Pure Marine Collagen review

pure marine collagen plent

Pure Marine Collagen!

Een nieuwe hype op gezondheidsgebied is het gebruik van collageen supplementen. Collageen houdt je huid stevig en elastisch. Bovendien draagt het bij aan gezonde pezen, botten en gewrichten én zorgt het voor sterke nagels en haar. Voor de supplementen reviews van Voeding-en-fitness.nl heb ik nu een collageensupplement van Plent getest. Ben jij benieuwd naar mijn ervaringen en het effect van collageen producten? Check dan mijn complete Pure Marine Collagen review van Plent hieronder!

BMI berekenen (Body Mass Index)

bmi berekenen

BMI berekenen!

De Body Mass Index (BMI) is een methode die wereldwijd gebruikt wordt om te bepalen of je een gezond gewicht hebt. De BMI formule kijkt naar de verhouding tussen lengte en lichaamsgewicht en geeft aan of iemand ondergewicht, gezond gewicht of overgewicht heeft. Maar hoe werkt de Body Mass Index precies en is deze berekening wel zo betrouwbaar voor sporters? Op Voeding-en-fitness.nl kun je online jouw BMI berekenen met onze calculator én lees je alles over jouw uitslag!

De Pindakaaswinkel review en ervaringen

review pindakaaswinkel

De Pindakaaswinkel!

Ben jij ook zo gek op pindakaas als ik? Dan heb je vast wel eens van De Pindakaaswinkel gehoord. Bij De Pindakaaswinkel kun je verschillende soorten en smaken pindakaas kopen. Super tof voor iedereen die eens wat anders wil dan de standaard pindakaas uit de supermarkt. Voor de reviews van Voeding-en-fitness.nl heb ik verschillende smaken van De Pindakaaswinkel getest. Benieuwd naar mijn ervaringen? Lees hier mijn complete De Pindakaaswinkel review en ontdek jouw innerlijke Pindabaas!

Brinta of havermout gezonder?

brinta of havermout gezonder

Brinta of havermout?

Havermout of Brinta als ontbijt? Dit is een vraag die mij regelmatig gesteld wordt door sporters. Want is Brinta nu hetzelfde als havermout of zijn er toch verschillen? En welke van de twee kun je het best kiezen als je op je voeding wil letten? Zowel Brinta als havermout passen prima in een gezond eetpatroon en bieden veel brandstof waar je de hele dag op kunt teren. In deze blog op Voeding-en-fitness.nl leg ik je precies uit wat het verschil is en kijken we of Brinta of havermout gezonder is!

Oerkracht Pre Workout review

oerkracht pre workout review

Oerkracht review!

Na een drukke werkdag toch nog even alles uit je training halen in de sportschool? Dan kan een pre workout booster af en toe wel eens lekker zijn. Zo’n fitness supplement geeft je meer energie, focus, pomp en zorgt voor minder snelle verzuring tijdens het trainen. Voor Voeding-en-fitness.nl test ik veel verschillende pre workouts. Dit keer heb ik Oerkracht van Matchu Sports geprobeerd. Ben jij benieuwd naar mijn ervaring? In deze Oerkracht Pre Workout review lees je alle voordelen en nadelen van deze booster!

Chin-Up uitvoering & techniek uitleg

chin-up uitvoering

Chin-Up!

De Chin Up is een oefening voor je rugspieren die erg lijkt op de Pull-Up. Deze variant van het optrekken is ideaal om je rug te trainen met enkel je lichaamsgewicht. Bovendien kun je de Chin-Ups zwaarder maken met een gewichtsriem of juist lichter maken met een elastiek. Bij Voeding-en-fitness.nl vinden we het belangrijk dat de uitvoering van alle fitness oefeningen goed aanleert. Zo haal je de beste resultaten en voorkom je blessures. In deze blog leer ik je de Chin-Up uitvoering en deel ik mijn techniek uitleg, inclusief een handige video om deze oefening beter te leren!


Alle voeding en fitness tips bekijken?

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

twee × vier =