• supplementen webshop awards

Strakke Billen Training van Dutch Fitness Community

strakke billenMooie strakke billen is iets waar veel vrouwen keihard voor trainen in de sportschool. Ze doen iedere dag talloze varianten van de Squat en vullen dit aan met allerlei gekke ‘Jen Selter oefeningen’. Allemaal prima, maar helaas is dit vaak niet de optimale manier om de bilspieren te trainen. In een eerder artikel op Voeding-en-fitness.nl schreven we al meer over het trainen van mooie billen. Als je wat extra begeleiding nodig hebt kun je terecht bij Dutch Fitness Community en hun Strakke Billen Training. Hoewel ik zelf natuurlijk niet puur train om een gespierdere kont te krijgen, kan ik als man zijnde een mooi gevormd achterwerk zeker wel waarderen. Daarom heb ik de Strakke Billen Training van Dutchfitnesscommunity.nl eens goed bekeken. Mijn persoonlijke ervaring en mening lees je hieronder!

Wat is de Strakke Billen Training?

De Strakke Billen Training van Dutch Fitness Community is een programma van 12 weken waarin je alle tips en trucs krijgt geleerd om je bilspieren (gluteus maximus, gluteus medius en gluteus minimus) optimaal te trainen. Bij dit 12-weekse trainingsprogramma leer jij wat je wél en niet moet doen om die mooi gevormde bilpartij te krijgen. Je krijgt iedere week een nieuw trainingsschema toegestuurd en ontvangt bovendien een aantal extra’s, zoals een voedingsschema, boodschappenlijstje en supplementengids. De Strakke Billen Training van Dutchfitnesscommunity.nl is onderverdeeld in 4 fases;

  1. Werken aan de juiste oefeningen en techniek
  2. Je billen worden voelbaar strakker
  3. Je billen worden zichtbaar ronder
  4. Je billen zijn strak en rond

Iedere week een nieuw trainingsschema

Dutch Fitness Community stuurt je iedere week een nieuw fitnessschema voor het trainen van je billen. In deze trainingsschema’s staat krachttraining centraal, wat ik erg positief vind. Om meer spiermassa op je bil te kweken is het immers belangrijk om krachtoefeningen te doen. In de verschillende strakke billen trainingen leer je verschillende oefeningen voor je benen en billen. In de eerste fase ligt de focus op het leren van  de juiste uitvoering van de fitness oefening en daarna wordt pas het gewicht verhoogd. Om blessures te voorkomen is het belangrijk dat je er eerst voor zorgt dat je de techniek van een oefening perfect onder de knie krijgt. Daarom vind ik het goed dat de uitleg van iedere oefening is bijgevoegd. Een aantal oefeningen die je zult gaan doen zijn:

In de schema’s wordt gevarieerd in het aantal setjes, herhalingen (en dus het gewicht) en de rusttijd tussen de setjes door.

strakke billen training

De extra’s van Dutch Fitness Community

De basis van de Strakke Billen Training wordt gevormd door de wekelijkse trainingsschema’s die je krijgt. Echter, van Dutch Fitness Community krijg je nog een aantal extra’s om het maximale resultaat te behalen. Zo krijg je onder andere een voedingsschema voor een week, bestaande uit gezonde en eiwitrijke producten. Zonder een passend eetpatroon kan je namelijk trainen wat je wilt, de resultaten zullen dan achterwege blijven. Bij dit schema krijg je een boodschappenlijstje met gezonde keuzes als het gaat om groenten en fruit, vlees en vis, brood, pasta en rijst en zuivel en vetten.

Voedingsschema voor mooie billen

Het voedingsschema dat je bij de Strakke Billen Training krijgt is natuurlijk een leuk extraatje. Het kan je helpen een passend eetpatroon te volgen om het maximale uit je been- en biltrainingen te halen. Je leert wat gezonde producten zijn en hoe je een eetschema kunt vormgeven met een goede verdeling tussen eiwitten, koolhydraten en vetten. Maar meer dan dat is het ook niet. Een voorbeeldschema is niet iets wat je klakkeloos over moet nemen. Ieder lichaam is anders en iedereen heeft dus een andere caloriebehoefte. Ook verschilt het dus hoeveel macro’s je nodig hebt per dag. Wil je echt een goed afgestemd voedingsschema? Dan zal je een voedingsschema op maat moeten laten maken, dat precies is berekend op jouw gewicht, vetpercentage en mate van lichamelijke activiteit.

Supplementengids

Als bonus krijg je ook een supplementengids bij je Strakke Billen Training. Hierin staat beschreven welke supplementen kunnen bijdragen aan het behalen van je doelen. Zo kun je eiwitshakes gebruiken als aanvulling op je dagelijkse eetpatroon en kun je creatine nemen om meer uit je trainingen te halen. Natuurlijk zijn voedingssupplementen geen noodzaak en heb je deze niet nodig om goede resultaten te behalen, maar door deze gids van Dutch Fitness Community krijg je wel meer inzicht in welke supplementen je kunt gebruiken. Waar ik het boodschappenlijstje ietwat kort en karig vond, vind ik deze supplementengids wel een leuke toevoeging op je Strakke Billen Training programma.

Aanbieding: bestel de complete Strakke Billen Training voor slechts € 37!

Mijn Strakke Billen Training ervaring

In deze review wil ik jullie mijn persoonlijke mening over de Strakke Billen Training van Duchtfitnesscommunity.nl geven. Hoewel strakke en mooie bilspieren in mijn workout routine niet de hoogste prioriteit hebben, vind ik het wel waardevol om mijn visie te delen. Gekeken naar de prijs/kwaliteitsverhouding vind ik de Strakke Billen Training een goede toevoeging op het online aanbod van trainingsprogramma’s. Voor €37,- krijg je een 12-weken-programma gericht op het versterken van je bil- en beenspieren en het vormen van mooie strakke billen. Omdat ik in de sportschool veel meiden en vrouwen op een verkeerde manier bezig zie met het ‘trainen’ van hun achterwerk denk ik dat dit programma ze de juiste weg op kan helpen. De grote kracht ligt in de wekelijkse trainingsschema’s die je krijgt thuisgestuurd. De extra’s zoals het voedingsschema, het boodschappenlijstje en de supplementengids zijn een leuke toevoeging, maar ook niet meer dan dat.

  • 12 trainingsschema’s met uitleg
  • Voorbeeld voedingsschema + boodschappenlijst
  • Supplementengids
  • Slechts 3 euro per week

strakke billen training kopen

Volg Marvin

Marvin

Voedingsadviseur at Voeding-en-fitness.nl
Marvin is werkzaam als Voedingsadviseur en is de oprichter van Voeding-en-fitness.nl. Naast krachttraining en (veel) eten houdt hij zich graag bezig met het schrijven over voeding, fitness en supplementen om jullie te informeren. Bovendien helpt hij velen op weg naar hun doelen via Online Personal Training!
Volg Marvin

Misschien vind je deze tips ook interessant?

Marvin

Marvin is werkzaam als Voedingsadviseur en is de oprichter van Voeding-en-fitness.nl. Naast krachttraining en (veel) eten houdt hij zich graag bezig met het schrijven over voeding, fitness en supplementen om jullie te informeren. Bovendien helpt hij velen op weg naar hun doelen via Online Personal Training!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *