• body en fit korting

Gratis voedingsschema voor mannen

gratis voedingsschemaWil jij spiermassa opbouwen of je vetpercentage verlagen? Dan is een goed voedingsschema onmisbaar! Veel mensen denken dat ze gezond eten, maar in de praktijk blijkt hun eetpatroon toch niet helemaal afgestemd te zijn op hun doelen en behoeften. Voor het opbouwen van spiermassa is een calorieoverschot belangrijk, terwijl je voor het droogtrainen juist minder calorieën binnen moet krijgen dan je dagelijks verbruikt. En daarnaast zijn de macro’s ook nog eens belangrijk. Heb jij al eens kritisch gekeken naar de verdeling tussen eiwitten, koolhydraten en vetten? Zie je, er komt veel kijken bij een passend eetschema. Daarom helpen wij jou graag goed op weg! In samenwerking met DFC (Dutch Fitness & Combat) geven we jou een GRATIS VOEDINGSSCHEMA. Op basis van jouw lichaam, doelstelling en wensen ontvang je een gratis voorbeeld voedingsschema voor 1 dag in je mailbox. Waar wacht je nog op?

De juiste voeding voor jouw doelen

Ben jij een man en op jacht naar je beste fysiek ooit? Leer precies welke voeding past bij jouw lichaam en doelen. Voor het gratis voedingsschema met voorbeeld dagmenu zijn 5 factoren van belang. Zo kunnen we zorgen dat het voedingsadvies goed aansluit bij jouw lichaam.

  1. Geslacht
  2. Leeftijd
  3. Gewicht
  4. Doel (spieropbouw / vet verbranden)
  5. Trainingsfrequentie

→ GRATIS VOEDINGSSCHEMA ONTVANGEN ←

Gratis voedingsschema aanvragen

Benieuwd naar dit gratis voedingsschema voor spieropbouw of vet verlies? Vul jouw antwoorden in op de 5 factoren hierboven en ontvang jouw voedingsadvies DIRECT in je mailbox.

Voedingsschema spiermassa opbouw

Ben jij aan het bulken en wil je graag meer spiermassa opbouwen? Dan is het belangrijk dat je dagelijks meer eet dan je lichaam verbruikt. Door boven je dagelijkse caloriebehoefte te eten zal je lichaam de voedingsstoffen gebruiken voor spieropbouw. Je kunt echter niet zomaar alles eten waar je zin in hebt. Het is belangrijk om een goede verdeling te volgen tussen eiwitten, complexe koolhydraten en gezonde vetten. Met dit gratis voedingsschema op maat leer jij precies wat je nodig hebt op een dag en krijg je een perfect voorbeeld van een dagmenu voor spiermassa opbouw!

Vetpercentage verlagen / cutten

Voor de zomer nog je vetpercentage verlagen? Wanneer je een lager vetpercentage hebt komt je spiermassa beter naar voren. Wil jij vet verliezen? Dan is het belangrijk dat je dagelijks minder calorieën eet dan je verbruikt. Maar dit betekent niet dat je zomaar maaltijden kunt gaan schrappen. Juist bij het droogtrainen is het extra belangrijk dat je genoeg goede eiwitten binnenkrijgt, kiest voor de juiste koolhydraten en focust op de belangrijke onverzadigde vetzuren. Ga je te weinig eten? Dan zal je ook spiermassa verliezen. Heb jij een steuntje in de rug nodig? Download dan nu jouw gratis voedingsschema en ontdek wat jij dagelijks nodig hebt!

Voedingsschema op maat?

Dit gratis voedingsschema voor mannen geeft jou meer inzicht in wat je moet eten om gespierder, fitter en droger te worden. Het voorbeeld dagmenu is afgestemd op jouw leeftijd, lengte, gewicht, en activiteitsniveau. Dit voedingsplan ontvang je direct in je mailbox. Wil je graag meer begeleiding? Dat kan! Via Voeding-en-fitness.nl heb je de mogelijkheid om deel te nemen aan ons Online Personal Training plan. Hierbij ontvang je op maat gemaakte voedingsschema’s en trainingsschema’s. Ook is het mogelijk om 24/7 je vragen te stellen aan een gecertificeerde voedingsadviseur!

Reacties zijn gesloten.