• supplementen webshop awards

Welke eiwitshake voor vetverlies?

Alles over supplementen, voeding en fitness! Forums Fitness forum Welke eiwitshake voor vetverlies?

Dit onderwerp bevat 1 reactie, heeft 2 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Marvin 4 maanden, 3 weken geleden.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur

Melissa

HI,

Ik ben een aantal jaren aan het trainen. Op dit moment 3 tot 4 keer in de week. Zowel krachttraining als cardio. Ik wil mijn vetpercentage verlagen en liefst ook 2 tot 3 kilo afvallen. Mijn vetpercentage is op dit moment 21,8%. Door beter op m’n inname van vetten en koolhydraten te letten en door meer krachttraining te doen hoop ik m’n vetpercentage te verlagen. Ik heb vernomen dat het eiwitshakes een goed hulpmiddel kan zijn om mijn doel te bereiken bovendien zorgt het voor een goed herstel van m’n spieren. het is in eerste instantie de bedoeling dat ik de shake na het sporten in zal nemen.
    Ik heb verschillende merken op deze website gezien maar door de grote hoeveelheid kan ik geen keuze maken. Ni

Is er iemand die mij advies kan en wilt geven over de meest geschikte shake. Moet ik kiezen voor het product met de meeste eiwtten? Ik las dat Hydrolisaat het hoogste percentage eiwitten heeft.

Deze lijken mij goed: Perfect Whey Protein, Whey Hydrolisaat – XXL Nutrition, whey delicious – xxl nutrition.

Deze selectie heb ik gemaakt aan de hand van de reviews. Als iemand een andere tip heb sta ik hier voor open.

Gr,

Melissa

#7313 Reactie

Marvin
    Keymaster

Hi Melissa,

Om je vetpercentage te verlagen is het allereerst belangrijk om je voeding hierop af te stemmen.
    Reken op basis van je gewicht, vetpercentage en activiteitsniveau uit hoeveel calorieën je lichaam verbruikt per dag en ga daar zo’n 500 kcal onder zitten. Door een calorie-tekort zal je vet gaan verliezen.

Vervolgens kan je de onderstaande richtlijnen aanhouden:
    – ongeveer 2 gram eiwit per kilogram lichaamsgewicht
    – ongeveer 1 gram vet per kilogram lichaamsgewicht
    – de overgebleven calorieën haal je uit koolhydraten

Als je hulp nodig hebt bij je voedingsschema, dan kan ik je daar ook bij helpen.

Omdat je veel eiwit nodig hebt kan een eiwitshake inderdaad een goede toevoeging zijn. In principe is een whey concentraat eiwitshake, zoals Perfect Whey of Whey Delicious een uitstekende keus. De eiwitshakes van XXL bieden een zeer goede kwaliteit. Omdat je de shake direct na het sporten neemt kan de Whey Hydrolisaat ook een goede keus zijn, aangezien deze eiwitten net wat sneller worden opgenomen. De prijs van deze whey shake ligt echter wel wat hoger, dus kijkend naar prijs/kwaliteit zou ik voor de Perfect Whey of Whey Delicious gaan 🙂

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
Reageer op: Welke eiwitshake voor vetverlies?
Mijn informatie:

Comments are closed