• first energy gum

Goede weightgainer voor mijn 9 jarige zoon

Alles over supplementen, voeding en fitness! Forums Supplementen forum Goede weightgainer voor mijn 9 jarige zoon

Dit onderwerp bevat 1 reactie, heeft 2 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Marvin 1 jaar, 2 maanden geleden.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur

Angela

Hallo Marvin,

Ik ben benieuwd wat een goede weightgainer voor mijn 9 jarige zoon is.
    Hij sport veel, 4x px 11/2 uur (keeper) en daarnaast doet hij nog dagelijks spierversterkende oefeningen. Maar hij is erg klein en licht voor zijn leeftijd. Hij is niet zo’n grote eter dus daar haalt hij niet genoeg uit denk ik.
    Wat is een goede weightgainer voor hem om te gebruiken, hoeveel moet hij daarvan gebruiken en wat is het beste moment hiervoor?

Ik hoop dat je me kunt helpen.
    Alvast bedankt.

Angela

#15335 Reactie

Marvin
    Sleutelbeheerder

Hoi Angela,

In eerste instantie zou ik het gebruik van een weightgainer niet direct aanraden voor een kind van 9 jaar. De voorkeur gaat uit naar het langzaam verhogen van zijn eten, zodat hij zelf meer gaat eten. Mocht je toch graag een shake willen gebruiken om extra voedingsstoffen binnen te krijgen, dan denk ik dat de Complex Carb Gainer van XXL Nutrition een goede keus is. Deze weightgainer bevat hoogwaardige ingrediënten, zoals goede eiwitten, complexe koolhydraten en onverzadigde vetten.

Het maakt niet uit op welk moment hij deze shake neemt, aangezien het draait om de totale energie inname per dag. Als extra shake kun je bijvoorbeeld 50 gram mengen met 200 ml volle melk. Dit zou je kunnen verhogen naar 100 gram met 400 ml volle melk. Op trainingsdagen zou je deze bijvoorbeeld na de training kunnen nemen.

Groetjes Marvin

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
Reageer op: Goede weightgainer voor mijn 9 jarige zoon
Mijn informatie:

Reageren is niet mogelijk